İzleyiciler

12 Haziran 2013 Çarşamba

Neutrogena visibly clear siyah nokta temizleyici peeling jel

  Bu ara merak edilen bir serinin peeling jelini bir süredir kullanıyorum ve yorum yapmanın vakti geldi sanırım :) Migros indiriminden 5 tl gibi komik bir fiyata satın almıştım kendisini... Ama keşke maskesini alıp stok yapsaymışım bunun yerine... Açıkçası ben bu üründen aşırı derecede memnun kalmadım belkide beklentim fazlaydı... Aslında ben bu peeling jeli siyah nokta temizleme amacı dışında burun çevresinde beyaz nokta temizleme amaçlı kullandım ilk kullandığımız anda verdiği tek özellik cildi yumuşatması temizleme konusunda bana pek iyi bir ürünmüş gibi gelmedi... günlük kullanıma kesinlikle uygun değil haftada en fazla iki kere kullanılması bana daha uygun geldi. Ürünn vaadleri ise bu şekilde
  Uzun süreli etkisi olduğu söylenmiş ben kısa süreli etkisi olsa razıydım...
 İçinde ufak turuncu tanecikler var. Kullanırken cildi kesinlikle çizmiyor.

Cildinizde siyah nokta konusunda çok probleminiz yoksa ve uygun fiyatlı peeling arıyorsanız önerebilirim ama çok büyük beklentileriniz yoksa... Hala 10 tl ye satılmakta gratislerde... Ama ben maskesine bayıldığım kadar peelingi sevemedim maalesef ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder