İzleyiciler

2 Mayıs 2013 Perşembe

Deborah Milano Comfort Lift Fondöten

 İyi akşamlar herkese :) Size şimdi mükemmel kapatıcılığa sahip ancak renk seçenekleri yüzünden çok kullanamadığım bir fondötenden bahsedeceğim... Bu ürün yüksek nemlendirme özelliğine sahip bir fondöten...Yapısı çok güzel sürdüğünüz zaman yüzünüzde ağırlık yapmıyor. Ten renginize uyarsa bendeki gibi maske gibi durmayacaktır yüzünüzde. Maalesef ben bu fondöteni en açık renk olmasına rağmen kullanamıyorum. Arada bi pudrayla deniyorum ama yine bi türlü rengi sağlayamıyorum. Ama kendisini de bir o kadar sevdim.. Keşke bir açık ton daha üretselermiş... Ürünü deneyerek alın ancak kesinlikle watsons gratis ışıklarında değil yoksa benim yaşadığım sorunu sizlerde yaşarsınız :( Şimdi ürün ne kadar kapatıcı ona bakalım ilk olarak bileğimin fondötensiz sonrada fondötenin yedirilmiş halini göreceğiz.

Gördüğünüz gibi baya kapatıcı bir fondöten... Aslında ben bu fondöteni biraz da özel günlerde kullanmak için almıştım. Günlük kullanım için biraz ağır kaçacaktır. Bendeki rengi bu arada 07 vanilla
Bu fondöteni aranızda kullananız varsa yorumlarınızı bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder