İzleyiciler

7 Mart 2014 Cuma

Goldenrosestore.com Alışverişim


 Merhaba arkadaşlar :)

 Yakın zamanlarda hiç alışveriş yazısı paylaşmadım. Bu sizi yanıltmasın ki hiç bir şey almıyorum demek değil :) Hatta eskisine göre daha bir arttı kendime dur demem lazım :)

 Geçen günlerden merak ettiğim GoldenRose un mat rujlarından sipariş vermek için sitesine girdim. Baya bir hediyeler 30 tl üzerine kargo bedava kampanyaları vardı ve kendime engel olamadım :)


 Golden Rose velvet matte 18 ve 9 numaralarını aldım . Yanına da mat eyeliner ını ekledim sırf meraktan :) Ve ruj testerı makyaj çantası ve ojeler tamamen alışverişe karşılık hediye gelen ürünler :)


 Gerçekten son zamanlarda yaptığım ve beni en mutlu eden alışverişim oldu :) Artık sık sık sipariş veririm gibi geliyor :)

 Ürünlerin yorumları ise ok yakında blogda olucak :) Hatta ojelerin renklerine bayıldığım için ilk onları yazıları gelecek gibi duruyor :)


 Sevgiyle Kalın :)

6 yorum:

  1. güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Mat eyelinerı merak ettim. :) Yazısını bekliyoruum.
    Güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu bir süre açamayacağım tatlım elimdekilerin bitmesi lazım

      Sil
  3. Güle güle kullan bende bekliyorum eyelinerın yazısını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inş elimdekiler bitince hemen yayınlayacağım..

      Sil