İzleyiciler

5 Mayıs 2014 Pazartesi

Note Kozmetik Alışverişim :)



 Merhaba arkadaşlar bugün size planladığım dan çok farklı bir yazı hazırlıyorum.

 Note kozmetik yeni bir marka ülkemiz için. Ben nedense ürünlerinin pahalı olacağını düşünüyordum. Ancak inceemek için girdiğimde baktım ki çok uygun fiyatları var. Ve renkleri gerçekten çok çekici.

 Ve bugün itibariyle Pino kozmetiklerde 1 al 1 bedava kampanyası mevcut.

 Bakalım ben neler almışım.



 2 adet ruj 1 adet rengine aşık olduğum lipgloss ve bir adet maskara ve iki adet oje aldım.

 Mayaj çantasnı ise bana hediye ettiler :)



Rujların rengini daha net göstermek için ;



Rujların fiyatı 18.90

Maskara 'nın fiyatı 19.90

Lip Gloss un fiyatı ise 18.90

Bir al bir öde de olunca mükemmel oldu .

Ürünlerin dışardan görünüşleri gayet şık ve pahalı markalarla yarışır şekilde. Fiyatları da gayet uygun. Yapılarıyla ilgili yorumlarımı ise daha sonraya bırakıyorum. Bir süre denedikten sonra yorumlarım sizlerle olacak. Umarım kendileri kadar yapıları da güzeldir.


Siz nasıl buldunuz ?


Sevgiyle Kalın :)

7 yorum:

  1. Rujlar çok hoş görünüyor.Heyecanla bekliyoruz yazıları:)
    Bana da beklerim http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. çok kısa bir sürede gelicek yazısı :)

    YanıtlaSil
  3. Note markasını çok başarılı buldum ve çok gurulandım Türk firması oluşu nedeniyle bende longwearing glosslardan kullanıyorum bayıla bayıla :) blogumda da yorumlamıştım incelemek isterseniz bakabilirsiniz :) http://ondanbundanheryerden.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Merhaba bloğunu keşfettim bende bloğuma beklerim ve seni bloğumdaki 8 Mart hanımeli hediyeleşme etkinliğine davet ediyorum katılırsan cok sevinirim sevgilerle

    YanıtlaSil
  5. off süpermiş güle güle kullanın bloğunuzu takibe aldım bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil