İzleyiciler

6 Şubat 2014 Perşembe

Lee Stafford Poker Straight ( Düzleştirici Etkili ) Şampuan ve Saç kremi


 Herkese mutlu sabahlar :)

 Bugün sizlere sadece Gratis'te bulabileceğiniz Lee Stafford ürünlerinden düzleştirici etkili olan şampuan ve saç kreminden bahsedeceğim. Bu markanın ürünlerini yurt dışında aldığı övgülerden dolayı ve dış kaplarının renginden dolayı çok merak ediyordum. Ve en son indirimde bende ufak şampuan ve tam boy saç kremini edinmiştim.


Ve bir süredir de kullanıyorum. Yeterince yorum yapacak fikir edindim :)


 Benim aldığım seri saçların ısı etkilerine maruz kalmadan daha düz bir hale kavuşacağını vaad ediyor. Son zamanlarda böyle ürünlere daha fazla merak saldım. Çünkü düzleştiricimi acil bir şey olmadığı sürece hiç ama hiç kullanmıyorum. Bu yüzden de ısı etkisi olmadan daha düz bir hale kavuşması için denemelerime devam ediyorum :)

 Genel yorum yapmak gerekirse gerçekten de etkili ürünler. Ancak iki ürün hakkındaki düşüncelerim ve bundan sonra yolumuza devam etme şekillerimiz farklı. Bunları ayrı ayrı biraz sonra yorumlayacağım.


 Bendeki ürünlerden şampuan deneme boy saç kremi ise tam boy.

 Deneme boy şampuan evir aç kapaklı kesinlikle kullanışsız. Saç kremi ise basmalı bir kapağa sahip onu da tam olarak sevdiğimi söyleyemem ürün alırken zorlaştırıyor durumu.


İl olarak şampuandan başlamak istiyorum. Sırf iki ürünü birlikte kullanmak adına aldım. Normal fiyatı 7.5 tl . İndirimde denk gelirseniz ufak boy ancak zaten byük boyunu bence denemeden almayın derim.

 Şampuanın köpürmesi ilk olarak bana zor geldi. Ve köpürmeyen şampuanlardan pek hoşlandığımı söyleyemem. Ayrıca saçlarımı yıkarken biraz sertleştirdi. Zaten krem olmadan kullanmanız imkansız bence. Kokusunu da sevdiğimi söyleyemiycem. Kremi ne kadar sevdiysem şampuanı bir o kadar sevmedim. Tekrar alırmıyım pek sanmıyorum.


 Gelelim aşık olduğum ürüne :) Allahım tek ürünle herşey gerçekleşirmi evet gerçekleşir.

Kullandığımda saçlarım yumuşacık oluyor. Çok rahat başka hiç bir ürün kullanmadan saç açılıyor ve çok rahat taranıyor. Bunun yanında 250 C ye kadar ısı etkisinden korunuyor. Ve en önemli kısım saçlar gerçekten daha düz oluyor.

 Bana göre düz saç isteyenlerin ve düzleştirici kullanmak istemeyenlerin bu ürünü kesinlikle alması gerekiyor. Denemekten hiç bir şey kaybetmessiniz. Sanırım bundan sonra yollarımız asla ayrılmayacak bu ürünle :) Fiyatı biraz normal saç kremlerine göre pahalı 18-20 tl arasında. İndirim olduğu anda kendisini stoklamam gerekicek :)

Benim bu markayla ilgili görüşlerim bunlar. Sizler arasında da deneyenler varsa yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiyle kalııın :)

15 yorum:

  1. Saç kremini merak ettim doğrusu. :)
    Son indirimde bende bu markanın kuru şampuanını aradım.Yoktu,şampuanını verelim dediler.Bende istemedim,almamışım iyiki. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kremini gözüm kapalı öneririm :)

      Sil
  2. Kremi bende aldım tavsiyen üzerine. 1 kez kullandığım için sanırım daha etkisini göremedim. Elektriklendi baya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa çok sevindim tatlım :) İlk yıkamada etkisini görmek zor mu bilemedim ama bi kaç kullanımda benim aldığım etkiyi alırsın sende inşaallah :)

      Sil
  3. Bulduğum yerde almam lazım :) Gule güle kullan ^^

    YanıtlaSil
  4. Bende bayıldım saçlarımın daha uzun süre düz kalmasını sağladı ve elektriklendirmedi saçlarımı :)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. ürünü kullanmayı bıraktıktan sonra saç eski haline dönüyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl yani tam olarak anlayamadım ?

      Sil
    2. yani şampuanı ve kremi kullanmayı bıraktıktan sonra saç kendi şekline tekrar dönüyor mu benim saçlarım dalgalı ve ürünü kullanmayı bıraktıktan sonra saçım tekrar dalgalı olur mu

      Sil
    3. bu ürünle dalgalı olan bir saç dümdüz olmaz ki zaten bu rün daha çok normalde düz olup elektriklenme olsun bazı sorunlar olsun onları yok edip fön çekilmiş gibi dümdüz görünmesi için

      Sil
  7. Cnm kremi aldım burada okumuştum, çoook bependim, teşekkürler :) bu kadar memnun kalınca serinin diğer ürünlerini de çok merak ettim tabi, şampuanını alasım geliyor ama sen memnun kalmamışsın.kokusunu beğenmedim demişsin, ben kremin de kokusunu pek beğenmedim, ama katlanılmaz da bulmadım, etlikeri için katlanıcam artık.şampuan da krem gibi çam terebentin mi kokuyor? Sertleştiriyor demişsin çok arada kaldım şimdi alıp almamak konusunda.senin saçların ne durumda? Benimkiler baya bi işlem gördü, zaten sertleştiler, bi de bu şampuanla iyice kazık gibi olmasından korkuyorum.kremşeyince o sertlik giditor mu? Öptm :)

    YanıtlaSil
  8. saçlarımız dalgalıysa almayalımmı yani

    YanıtlaSil