İzleyiciler

1 Şubat 2014 Cumartesi

Son Zamanlarda Kullandığım ojeler :)


 Merhaba arkadaşlar :)

 Bir süredir yine bloğum da bir sessizlik mevcut :) Bu sessizliği bir süreliğine bozmak lazım :) Son zamanlarda ojelere pek bir merak saldım nedendir bilinmez :)





 Ben mavi rengine aşık bir insanım :) Tırnaklarda da aykırı ama çok da güzel durduğunu düşünüyorum. Bu oje 2012 yaz sezonuna ait ama hala satışta ... Bende denemek için mavi rengini almıştım :) Tırnakta duruşunu sevdim :)


 Bunun dışında bir diğer görselim ise daha sevgililer günü konseptine uygun bir ikili :) Daha önce bu tarzın farklı renktekini göstermiştim birde kırmızıyla nasıl olmuş ona bakalım :)


Kullandığım ürünler :)


Ve sonuuuç :) Son zamanlarda simli tırnaklar favorim :) Flormar'ın bu minik ojeleri de gerçekten çok güzel renk veriyorlar ve fiyatlarıda çok uygun bence denemelisiniz :)


Sevgiyle Kalın :)

2 yorum: