İzleyiciler

27 Şubat 2014 Perşembe

Rimmel London Lash Acceleratör Maskara


 Merhaba arkadaşlar :)

 Bugün sizlere çok memnun kaldığım ve uzun zamandır kullandığım maskaramdan bahsedeceğim.

Çok fazla maskarayı aynı anda açıp o günkü isteğime göre seçip kullanıyorum. Ama genelde kullandığım maskaram hep bu oluyor.

İlk olarak dış tasarımından bahsetmek istiyorum. Rengini özellikle çok seviyorum dikkat çekici bir renge sahip kendisi. Biraz albenili sanırım :)

Rimmel ürünlerinden genellikle memnun kalıyorum. Özellikle de maskaralarını çok severek kulanıyorum.

Günlük kullanımda benim bir maskaradan istediğim özellik yapıştırmasın. Biraz belirginleştirsin istiyorum.

 Fırçası görüldüğü gibi plastik ve uzun bir fırça.

Fırça yapısı sayesinde çok kolay bir uygulama sağlıyor.

Rengi simsiyah... Ve kirpikleri gerçekten tek tek ayırıyor.

Çabuk kuruyor ve bulaşma da yapmıyor. :)

 Fiyatı 10-15 tl arasında indirimde çok çok uygun bir fiyata da edinebilirsiniz.

 Ürünün kullanım süresi 1 yıl görünüyor. Genelde maskaralar 3 ay dan sonra kurumaya başlar. Ben bu ürünü kullanmaya başlayalı 3 aydan ok fazla bir zaman geçti. Ve hala ilk günkü gibi kullanabiliyorum.
 Genelde makyajlarımda kullandığım bir maskara .


Sevgiyle kalın :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder