İzleyiciler

11 Mayıs 2014 Pazar

Bourjois Volume Glamour Ekstra Black Maskara


 Merhaba arkadaşlar

 Güne bir maskara yazısı ile başlamak istedim :)

Bourjois markası birçoğumuz tarafından sevilen bir marka. Ve ülkemizden kalktı artık. Hala bulabilenler varsa şanslılar :)



 Bu maskara da benim çok büyük beklentilerle aldığım bir öaskara oldu. Fırçasına bakma şansım yoktu alırken. Son kalan maskaralardandı ve kesinlikle denemek istiyordum.

 Benim bu maskara da en çok çeken yoğun siyah olması. Genelde yoğun renkler daha güzel görüntü veriyor.

 İlk kullandığım günlerde zaten verdiği hacimi hiç beğenmedim çünkü ortada verilen bir hacim yoktu. Zamanla maskara güzelleşir diye bekledim ancak bir türlü istediğim etkiyi yaratmadı.
 Biraz olsun hacim için bile baya süre maskarayla cebelleşmeniz gerek.

 Normal sadece günlük sırf maskara sürmek için sürülebilecek bir maskara belki olabilir ama bi 40 tl verilecek kadar bir maskara asla değil..

 Fırçası gördüğünüz gibi bir yapıda zaten bu tip fırçaları pek sevmiyorum. Ya daha dolgun ya da plastik yapıda ki fırçalardan olmalı benim için.



 Bu benim bu maskarayla baya bir uğraşmış halim ... Ki gördüğünüz gibi biraz zayıf kaldı.

 Bu ürün benim için tam bir hayal kırıklığı oldu. Başka bir maskarayla birlikte kullanıp bitirmeyi düşünüyorum.


 Bu rimeli kullanıp memnun kalan var mı ?


Sevgiyle Kalın :)

2 yorum:

  1. Ben kullanmadim ama favorilerim plastik fircalari maskaralar kesinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde favorim kesinlikle plastik ... ama bazı maskaralar bu durumu bozabiliyor ...

      Sil