İzleyiciler

5 Ağustos 2013 Pazartesi

Rimmel London Ürünleri :)

 Merhaba arkadaşlar:) Markaların elimdeki ürünleriyle ilgili biliyorsunuz ki paylaşımlar yapıyorum :) Bugün sıra Rimmel London markasında :) Açıkcası ben bu markanın ürünlerine kullanmadan önce çok önyargılıydım. Ve ilk olarak siyah kalemini alarak ürün almaya başladım ve o kalemden sonra markaya bakışım tamamen değişti. Diğer markalara göre gerçekten fiat olarak çok daha kaliteli bana göre. Şimdiye kadar aldığım ve memnun kalmadığı bir ürünü olmadı. Ojeleride dahil bendeki ürünlerin hepsini çok sevdim. Hiç bir yan etkisi olmadı bana :) E birde son zamanlardaki %50 indirimden sonra ürünlerimide bu markadan baya çoğalttım :)
 Bakalım bende hangi ürünler mevcut :)

Genel olarak görünüm bu şekilde :) Yorum yapabilecek kadar ürününe sahip olduğumu düşünüyorum ve gerçekten bu markayı çok seviyorum :)

Peki siz Rimmel London ürünlerinden memnun musunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder