İzleyiciler

13 Ağustos 2013 Salı

Maybeline Dream Touch Blush (04)

 Merhaba arkadaşlar :) Bugün çok sevdiğim ama yazısını nedense geciktirdiğim bir üründen bahsedeceğim. Maybelline' in bu krem allığından. Bu ürünü Mayıs ayından beri kullanıyorum. Krem yapıda olduğu için allıklarımın arasında en kolay kullanımı olan ürünüm. Yapısı gerçekten çok güzel parmaklarınızla rahatlıkla uygulayabiliyorsunuz. Ve kolaylıkla dağıtabiliyorsunuz.

Ayrıca kullan kullan bitmeyecek bir ürünmüş gibi geldi bana :) Ancak ürünün kullanım süresi bir yıl olarak belirtilmiş keşke daha uzun olsaymış çünkü bir senede bitire bilinecek bir ürünmüş gibi gelmedi bana. Hele de benim gibi devamlı bir ürünü kullanmaktan sıkılıyorsanız. 
Kutusu gerçekten çok şeker. Rengine ise ben bayılıyorum beyaz tenimde çok tatlı bir pembe tonu oluyor. Esmer bayanlarda daha farklı duracağını düşünüyorum. Bana göre her tene yakışacak bir tona sahip.


Renk tonu ise bu şekilde. Benim cildimde kullandığım süre içinde bir soruna yol açmadı. Bu ürünü gerçekten çok severek kullanıyorum. Maybelline ürünlerinden genel olarak memnunum :)

Siz hangi krem allıkları seviyor ve öneriyorsunuz ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder