İzleyiciler

30 Ağustos 2013 Cuma

Wishlist #4 ve Project Pan in sonucu :)

Merhaba arkadaşlar :) Sonunda tatilde fırsat bulup yazı hazırlayabiliyorum :) Öncelikle hepimizin 30 Ağustos Zafer bayramı kutlu olsun :)
 Yanıma çok fazla ürün almadığım için ürün tanıtımı yazısıyla karşınızda olamıyorum. Kendim için daha önce başlattığım bir Project Pan'im vardı ve işte sonucu :)

 Gördüğünüz gibi hepsini bitiremesem de bir çoğunu çöpe yollamış durumdayım :) Ankara 2ya döndüğüm de bitiremediklerimide içinde bulunduran yeni bir project pan hazırlayacağım :)

Şimdi ise yakın zamanda almak istediğim ürünlerden bahsedeceğim:)

 İlk olarak Lorealin bu makyaj temizleme suyundan sanırım bir an önce yedeklemem lazım. Kendisinden şu an elimde var ancak yarılamış durumdayım. Daha önce yazısını da hazırlamıştım. Memnunum kendisinden ve yeniden almak istiyorum.

 Bir diğeri de Lorealin çift fazlı makyaj temizleyicisi. Sanırım bu ürünün dış kabı yenilenmiş. Bende çift fazlı olmayanı mevcut pek sevmiyorum kendisini bu ürününü denemek istiyorum.

 Bir çok yerde Garnier'in bu ürünün görüyorum. Ve çok merak ediyorum. Kısa zamanda bende edinip kullanacağım :)

 Nedense bende bir fondöten hastalığı var. Bu ürününde methini çok fazla duyuyorum. Hazır indirim varken bu ay bir an önce alacağım.

 Watsons 'ın meşhur dev maskeleri. Tatile gelmeden önce 2 hafta bu maskeyi aradım. Hiç bir Watsons'ta bulamadım. Stokları bile tükenmiş. Bulursam alıcam :)

 Project pan'imde bitirdiğim bir ürün. Çok seviyorum bu roll-on u yenisini almam lazım :)

 Isana kırık saç uçları için bakım kremi. Geçenlerde bir blogda okumuştum . Uygun fiyatında dolayı denenebilir bir ürün ve kendisi listemde :)

 Rival de Loop ürünleride gayet uygun fiyatlı. Bu tarz makyaj temizleyicileri ssık bitirdiğim için denemek istiyorum.

 Elimde hiç Mac ürünüm yok ve başlangıç olarak kendime alınacak iki ürün seçtim. İlki studio fix pudra.

 dİğeri ise Mac Melba allık :)

Evet bebeklerim kısa zamanda benim olmanız dileğiyle :)

Sizin kullanıp kesin almalısın dediğiniz ürünler var mı ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder