İzleyiciler

8 Ağustos 2013 Perşembe

Nivea Canlandırıcı Temizleme Sütü

  Merhaba arkadaşlar :) Bugün size bir süredir yorumlamak için kullandığım bir makyaj temizleme sütünden bahsedeceğim. Ben normalde 2 yıldır bioderma haricinde makyaj temizlemek için bir ürün aramamıştım.Ancak bir anda nedense farklı ürünler denemek istedim. Hiç makyaj temizleme sütü kullanmamıştım. Genelde bu ürünler hep bana makyajı temilzemiyormuş gibi geliyor. Bu üründe de aynı duyguyu yaşıyorum hep bir tereddüt halindeyim evet pamukta gayet o makyajı görüyorum ama içim rahat etmiyor ve temizledikten sonra yıkıyorum :) Bu ürünün benim hassas cildimde kötü hiç bir etkisi olmadı. Sivilce vs yapmadı. Hatta cildime yumuşaklık verdi. Nemlendirdiğini hissettim. Ki ben üşengeçliğimden nemlendirici kullanmıyorum. Yine de hala o temizlemiyor hissine devam ediyor. Ama sevdiğim bir ürün oldu açıkcası. Kullandığım zaman cildim gayet yumuşak oluyor :) Uygun fiyatlı bu tarz bir ürün alıyorsanız bence deneyebilirsiniz. ynı zamanda bu ürün karma ciltler için gayet uygun.
  Göz makyajı için dediklerini kesinlikle yapmıyor. Ben sadece cilt makyajı için kullanıyorum. Hele suya dayanıklı maskarayı kesinlikle çıkarmıyor. Cildimde kullandıktan sonra bir kızarıklık yaşamadım. Sanırım iindeki e vitamini dolayısıyla böyle bir sorun yaratmıyor.
  Ürün 200 ml ama bence uzun süre yeter. Kullanım ömrü 1 yıl.
 Yapısı da gördüğünüz gibi bu şekilde kremsi bir yapıda. Bazı bloglarda ağır bir yapısı olduğu yazılmış ama ben öyle bir ağırlık hissetmedim. Fiyatının 10-15 tl arasında olması lazım.

 Siz Nivea'nın bu tarz ürünlerinden memnun musunuz ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder