İzleyiciler

2 Ağustos 2013 Cuma

Giovanni 2 chic avakado ve zeytinyağlı saç spreyi


 Merhaba arkadaşlar :) Bugün size en son Gratis indirimde alıp o günden itibaren kullandığım ve bu kısa sürede yarısına geldiğim üründen bahsedeceğim. İlk olarak şunu belirtmem lazımki bu marka içeriği temiz olan ürünlerden oluşuyor. Bu sprey kolay tarama ve ısıya karşı koruyucu etki sağlayan bir sprey. Isıya karşı ne kadar koruduğu ile ilgili çok fazla bir şey gözlemleyemedim. Çünkü sadece bir kere düzleştirdim. Genel olarak artık şekillendiricileri hayatımdan çıkardım.
 Bu spreyin beni rahatsız eden tarafı biraz kokusu oldu. Oda belli bir süreden sonra yok oluyor zaten. Ama genel olarak saçı nemlendiriyor ve kolay tarama sağlıyor. Bu konuda görevini gerçekten yerine getiriyor. Ancak ürünn bana göre en büyk problemi gramajı. Gerçekten çok az geldi bana. 118 ml gibi bir miktarı var. Açıkcası bu kadarcık miktara 20 tl verilir mi bilemedim. Ben %40 indirimle 12 tl ye aldım. Ancak yinede başka saç spreylerini hem fiyat hem gramaj olarak daha avantajlı buluyorum. Evet içeriği temiz ama bu kadarcık ta az olması genede tercih etmemi zorlaştırdı.
 Evet beğendim ama tekrar alırmıyım çok kararsızım.

Siz bu markanın herhangi bir ürününü kullandınız mı ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder