İzleyiciler

1 Ağustos 2013 Perşembe

Mim : Ben Kimim ? :)

Sevgili Miss Firuz Tarafından etiketlenmişim :) Hemen yapmam şart oldu benimde :)

1) Ben Kimim?
 Adım Merve. 22 yaşındayım. Hacettepe üniversitesi Fen ve Teknoloji öğretmenliği bölümünden bu sene mezun oldum. Öğretmenlik mesleğini isteyerek seçmemiş olsam da mesleğin içine girdiğimde bağlandım.Çocuklarla bir arada olmak onların saf hallerini ve saf sevgilerini gördükçe mesleğimi daha da çok seviyorum.Ankara'da yaşıyorum. Bir çok kişi bu şehri sevmesede ben Ankara'ya aşığım :) Evet denizimiz yok ama bu benim bu şehri sevmeme hiç bir zaman engel olmadı. 

2) Blogumun adı nereden geliyor?
 Benim en büyük problemim bloğumun adı sanırım :) Blog açmaya karar verdiğimde çok düşündüm. Çok fazla da isim buldum ama hiç birini kullanamadım hep var olan isimlerdi. En sonunda Kozmetik Cicileri yazdığımda kabul edilince o mutlulukla hemen onayladım ve o şekilde kaldı :) 

3) Blog açmaya nasıl karar verdim?
 Arkadaşımla beraber makyaj ve kozmetik ürünlerine çok meraklıydık. Ve çok fazla boglar da gezerek zaman harcıyorduk.İkimizde hep bizimde bloğumuz olsun diyip duruyorduk. Bende en sonunda bir gece tamam ya açacağım dedim ve açtım. Hem bunaldığım anlarda sevdiğim bir işle meşgul olmak hemde her konuda burada fikirlerimi paylaşmak ve fikirlerinizi almak inanılma keyif verici.

4) Neden kozmetik blogu?
 Cilt bakımına ve makyaja dehşet derecede merakım olduğu için ve güzel görünmeyi sevdiğim için kozmetik bloğu açmak istedim. Hem her bayan güzeldir sadece biraz dokunuşlar gereir. Bunun içinde kozmetik blogları çok önemli. Bir rün alırken araştırmak kullanan insanların yorumlarını öğrenmek her zaman yol gösterici oluyor. Özellikle fikirlerine çok güvendiğim kişilerin blogları bana çok yardımcı oluyor.
5) Kişiliğim?
 En sıkıntılı soru bu olacak sanırım benim için :) İkizler burcuyum. Bu yüzden de bunu söylediğim hekeste direk bi önyargı oluşturuyorum. Ama ben içimdeki ikizimle savaşıyorum.( Bu cümleyi bir arkadaşımdan duyduğumda bayılmıştım.) Gerçekten benim burcumda olan insanlar genelde bir iç savaş içinde oluyor. Hep bir dengesizlik davranışlarda tutarsızlıklar yaşamamız sanırım ki bundan. Ama bizlere ön yargıyla yaklaşmayın. Çok eğlenceli ve cana yakın insanlarız. Bizimle vakit geçirmekten emin olun keyif alırsınız. Ancak şöyle bir problemim var ki dışarıdan çok soğuk ve havalı olduğumu düşünen insan sayısının fazla olması. Bunu da yenmek için gerçekten çaba harcıyorum :)

6) Hoşlandıklarım
 Kitap okumaktan, İnternette yazıları okumaktan, Dizileri izlemekten, Gezmekten, yeni şeyler keşfetmekten çok keyif alıyorum.

7) Hoşlanmadıklarım
 Çok fazla münakaşa eden insanlardan hoşlanmıyorum. Küfür eden kızlardan nefret ediyorum ve yalandan iğreniyorum.

8) En çok sevdiğim makyaj malzemelerim
 Bb kremlerim, fondötenlerim ve siyah göz kalemlerim. Onlar olmadan asla :)

9) Çantamda olmazsa olmazım
 Cüzdanım, makyaj çantam ve parfümüm. Az daha unutucaktım telefonum ( Hep unutuyorum.)

10) En son okuduğum kitap
 Dün gece bitirmiş olduğum ve sevgili Ezgi'nin bana gönderdiği Ateşböceği yolu -Kristin Hannah  gerekten iki kadın arasındaki mükemmel dostluğu anlatıyor. Kitabın sonuna kadar aralarından birini öldürmek istesemde sevdiğim bir kitap oldu. Şu anda ise Kürşat Başar'ın Başucumda Müzik adlı kitabını okuyorum :)

Mim gerçekten çok keyifliydi yapmak isteyen herkese açık davet yolluyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder