İzleyiciler

20 Ağustos 2013 Salı

The Balm Shady Lady far paleti

 Merhaba arkadaşlar :) Günün ikinci yazısı ie karşınızdayım. Yine bir indirim döneminde aldığım ve aldığım için çok mutlu olduğum bir palet var karşınızda. Bu paletin vol2 vol3 olarak da çeşitleri bulunmakta. Benim bu paleti tercih etme sebebim ise uzun uzun araştırma yaptıktan sonra olmadı açıkcası. Görkem'in çok sevdiğim videoların birinde yeşil gece makyajı için kullandığı paletti. O videodan sonra aklımda kalmıştı. Neredeyse o yeşil far için aldım diyebilirim hatta.

 Sevgili Görkem'in o sevdiğim güzel makyajı ise bu şekilde. İki kere bu şekilde bende uyguladım gerçekten çok beğenildi.


 Farların renkleri ise bu şekilde. Yeşilin dışında ise çok sevdiğim bir diğer renk ise eflatun olan ışıltılı pembemsi renk tam tanımlayamadım kendisini ama ela gözler için gerçekten çok ideal bir renk. Bir başkası ise ilk sırada ortada bulunan far çok güzel bir bakır tonu. Herkesin rahatlıkla kullanabileceği bir renk.
 The balm'ın elimde bildiğiniz üzere bir çok paleti var. İçlerinde benim en çok sevdiğim hep Balm jovi paletti ancak bu paletteki farların performanslarını gördükten sonra açık ara bu palet favorim oldu. Kalıcılıkları bazsız bile harika. Kısacası ben bu paletle aşk yaşıyorum. İster günlük ister gece tüm makyajlarınızda rahatlıkla kullanabilirsiniz. Ben daha çok gece makyajlarında ve özel gün makyajlarında kullandım.
 Fiyatı ise indirimsiz 60 tl

Herkese güzel günler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder