İzleyiciler

12 Ağustos 2013 Pazartesi

Nivea Aqua Effect Matlaştırıcı Tonik

 Merhaba arkadaşlar :) Günün ikinci ürün yorumu yazısı ile karşınızdayım :) Sizlere anlatmak istediğim için bir çok ürün var . Bugün sizin için seçtiğim ürünü bir süredir kullanıyorum. Cilt yapım karma ve bazen parlama sorunu ile karşılaşıyorum. Bu toniğin bana bu konuda fayda sağlayacağını düşündüm. Bir süredir bu toniği düzenli kulandım. Her gün temizlenmiş cildime uyguladım. Ancak bir türlü üründen beklediğim etkiyi göremedim. Hala sabah uyandığımda o parlak t bölgesi ile karşılaşıyorum :) Nivea 'nın bu toniğini pek başarılı bulmadım aaçıkcası. Kendisi bitirme projemde yer alıyor ama nasıl biticek bilmiyorum hiç. Ürünün zararı olmadı bana ama çok bir faydasını da göremedim. Bu tonikten sonra elimdeki Yves Rocher'ın toniğine de şans vereceğim bakalım hangisi daha iyi bu konuda. Onuda kullandıktan sonra bir karşılaştırma yapabilirim.


Kısacası bu tonik benim beklentilerimi çok da karşılamadı bu yüzden tekrar almayacağım bir ürün oldu. Fiyatı 15 tl civarında. Nivea'nın bazı ürünlerini çok severken bazı ürünlerini ise bir türlü sevemiyorum. Buda sevemediğim bir ürünü oldu. Ayrıca ürün 200 ml. Baya bir süre de bitmez :)

 Ürünün vaadleri ise bu şekilde idi :)

Siz Nivea 'nın toniklerini kullanıp memnun kaldınız mı ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder