İzleyiciler

26 Ağustos 2013 Pazartesi

Rimmel London Match Perfection Concealer

 Tekrar merhaba arkadaşlar:) Bir süredir yazısını yazmak istediğim bir ürünü sizlere tanıtmak istiyorum. Aslında bir çok blogda bu ürünü gördük . Bende sevdiğim bir ürün olduğu için kendi yorumlarımla sizlere tanıtmak istedim. İlk olarak şunu belirtmem gerekir ki ben çok göz altlarıma kapatıcı uygulamıyorum. Benim göz altlarımda ne kızarıklık ne morluk gibi sorunlarım olmuyor. Çoğu zaman kullanmak aklıma bile gelmiyor. Ancak özel günlerde yaptığım makyajlarda olmazsa olmaz bir ürünüm oldu kendisi.

 Ürünün kendinden bir fırçası bulunmakta . Ama ben dağıtma işlemini başka bir fırça ile yapıyorum. Ürünü altından sıkarak kullanıyorsunuz.
 Ürünün bendeki rengi 01 Ivory. Yani en açık rengi.


 Ürünün fırçayla dağıtılmış hali ise bu şekilde.

 Kapatıcılığı bir çok kişiye göre yetersiz gelecek şekilde olduğunu okudum. Ancak bana göre iyi bir kapatıcılığa sahip. Ben bu ürünü daha çok aydınlatıcı olarak kullanıyorum. Göz altlarımı aydınlık bir görüntüye kavuşturuyor ve bu yüzden kendisini çok severek kullanıyorum.

 Sizlerde benim gibi yoğun kapatıcılık aramayıp ancak özel günler için kusursuz makyaj yapmak istiyorsanız gönül rahatlığıyla önerebilirim. Çok yoğun kapatıcılık istiyorsanız bencede yeterli gelmeyecektir ürün gayet hafif bir yapıda.Ben bu ürünü çok severek kullanıyorum. Ya sizler ?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder