İzleyiciler

26 Ağustos 2013 Pazartesi

Tatile Giderken yanıma neler aldım ? :)

Merhaba arkadaşlar yarın sabah Didim' e gitmek üzere yola çıkıyorum. Ve Bu sefer çok fazla ürün almamaya dikkat ederek kendime bir çanta hazırladım ve sizlerle paylaşmak istedim.

Bu gördüğünüz güzellik benim tatil için makyaj bavulum :)

 İlk olarak bakım ürünlerim :) Makyaj temizleyiciler olmazsa olmaz :) Toniğim ve maskem. 7 günde olsa bakımı ihmal etmemek lazım.

 Bunlar da genel olarak ihtiyacım olacağını düşündüğüm saç ve günlük bakım ürünlerim . Bazılarıda bitsin artık dediğim ürünler. Umarım dönüşte bavulu hafifleterek gelebilirim :)

 Şampuanlarım :) Ve duş jelim :)

 Veeee en dikkatli seçtiğim çok aşırıya kaçma istemediğim kısım makyaj malzemelerim. Olabildiğince minimumda tutmaya çalıştım. Yanıma özellikle paletlerimi almadım. Çünkü gidip gelirken perişan etmek istemiyorum. Göz makyajı için tattoolar yeterli gelecektir diye düşünüyorum :) Ve dönüşte umuyorum ki bir çok ürünün yazısı da sizi bekliyor olacak. Aslında gittiğim zaman vakit bulabilirsem sizinle yorumlarımı paylaşmaya devam etmek istiyorum :)

Benim tatil için seçtiğim ürünlerim bunlar. Nasıl buldunuz ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder