İzleyiciler

22 Ağustos 2013 Perşembe

Sephora 45 Numaralı Mineral Pudra Fırçası

 Merhaba arkadaşlar :) Geçenlerde bir alışverişimde Sephora'dan bu fırçayı almıştım. Bir süredir ten makyajımı uygulamak için güzel bir fırça arayışı içindeydim. İnternette ki araştırmalarım sonucunda bu parçanın hem pudra hem allık hemde fondöten uygulamada çok başarılı olduğunu okudum ve kararımı bu fırçadan yana verdim.



 Bu fırça sık kıllardan oluşuyor. Ve çok yumuşak :) Fondöten uygulamada kesinlikle çok başarılı ancak sık sık yıkamanızı öneriyorum. Çok kirlendiği zaman istediğiniz performansı alamayabilirsiniz. Pudra uygulama konusunda ise çok çok iyi. Pudrayı çok güzel tutuyor. Allık uygulamak için çok tercih etmiyorum çünkü çok fazla ürün alıyor. Ben ten makyajım için aldım ve gerçekten çok ama çok memnunum :) Fırça arayışım şimdilik bu fırça ile sona erdi :) Fiyatı 42.75 tl. Bu fiyata değer mi derseniz bana göre değer:)

 Herkese güzel günler diliyorummm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder