İzleyiciler

7 Ağustos 2013 Çarşamba

Avon mirage ruj & Essence nude candy ikilisi

 Merhaba arkadaşlar :) Gece gece rujları karıştırırken çok güzel bir ikili ile karşılaştım ve hemen deneyip yorumlamak istedim :) Essence'in bu gloss unu bir türlü kullanamadım. Tek başına çok yapay bir görüntü ortaya çıktığını düşünüyordum hep dudaklarımda. Genelde de nude tonlarında ruj pek kullanmıyorum ama daha önce avonun mini rujlarından bu nude tonunu tercih etmişim. Deneyinced bu gece çok hoşuma gitti bu ikili ve sizle paylaşmak istedim :) Bakalım sizde bu iki rengi yakıştıracak mısınız?:)


 Gördğünüz gibi ürünlerin renkleri bu şekilde yapılarını gerçekten seviyorum ikisininde:) peki dudağımda nasıl durmuşlar ?



 İki farklı ışıkta tam olarak size rengi yansıtmaya çalıştım :)

Benim nude tonlar çok hoşuma gitmiyor normalde ama bu ikiliyi gerçekten sevdim :) siz neler düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder