İzleyiciler

18 Ağustos 2013 Pazar

The Balm Nude Tude palet

 Merhaba arkadaşlar :) Bugün blog da ki konuğumuz The balm 'ın bu güzel ve hoş paleti :) Ben bu paleti 1 alana 1 bedava kampanyasından almıştım. İlk aldığım zamanlarda nedense sevemedim çok istememe rağmen. Ama sonradan kullanmaya başladıkça vazgeçemediğim bir palet oldu kendisi.

 Palet gördüğünüz gibi günlük kullanıma çok uygun renklerden oluşuyor. Ben bu palette en çok pembe tonlarındaki farları seviyorum ve elim en çok o renklere gidiyor. Günlük kullanımda gölgelendirmeli makyajları rahatlıkla bu paletle uygulayabiliyorsunuz. Renkleri tek tek göstermeyeceğim çünkü bu paleti bir çoğunuz bir çok blogda gördünüz. Paletin içindeki renklerin hepsini kullanacağınıza kefilim. Hani şu farı ben asla kullanmam diyebileceğiniz bir renk yok bence. Bugüne kadar hiç farla eyeliner çekmeyi denememiştim ama bu paletteki sleek rengi eyeliner olarak çok hoş duruyor gerçekten.

 Paletin aynı zamanda çok kullanışlı da bir aynası var. Gerçekten makyaj yaparken çok işe yarıyor :) Diğer paletlerde olduğu gibi.

 Bu palette en gereksiz bulduğum kısım ise fırçası. Açıkçası ben çok kullanışsız buldum. Daha doğrusu ben bu fırçayı kullanamadım. Kesik uçlu kısmı yine bir nebze işe yarıyor diyebilirim. Ama diğer kısmını gerçekten sevemedim. Ben kampanya ile 30 tl ye almış bulundum. İndirimsiz fiyatı 55 tl olması lazım ama zaman zaman o fiyatta değişiyor.

Siz bu palet hakkında neler düşünüyorsunuz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder