İzleyiciler

9 Aralık 2013 Pazartesi

Rimmel London Stay Matte Köpük Fondöten


Merhaba arkadaşlar :) Bugün sizlere son zamanda çok severek kullandığım bir ten ürününden bahsetmek istiyorum.

 Benim ten ürünlerine karşı nedense çok ilgim var. Hiç bir makyaj ürünüm olmasın ama ten ürünlerim olsun diyecek biriyim :) Bana göre makyajın olmazsa olmazlarıdır. 

Hepinizin bildiği gibi bu ürün eskiden farklı bir ambalaja ve yapıya sahipti. Artık hem ambalajı daha şık hemde yapısı köpük formunda.



                 Benim cildim karma bir cilt. Bu yüzden köpük formdaki fondötenleri her zaman daha çok sevdim. Cildimin problemli olduğu zamanlarda kesinlikle kapatıcılık açısından çok çok iyi bir ürün oldu. Hatta kullandığım zamanlarda cildimin porselen gibi göründüğünü söyleyenler oldu buda benim bu ürüne aşık olmamda çok büyük bir sebep oldu.


 Ürünün kalıcılık konusundaki durumu ise gün boyu idare edecek şekilde. Ben pudra ile sabitleme gereği hissetmedim. Çünkü pudra kullandığım zaman çok kalıp gibi bir görüntü elde ettim ve kesinlikle hoş olmadı. Tek başına bana göre yeterli bir ürün ve parlama yapmadı bende :)


         Yapısı ise gördüğünüz gibi çok katı olmasa da katı bir formda zaten köpük yapı da :) Kesinlikle ben fırça ile uygulayamadım . Bu durumu sevmesem de en doğal görüntüyü ellerimle yakaladım.


Dağıtılmış hali ise resimdeki gibi :) Kapatıcılığının yüksekliği apaçık ortada.


Ürün 30 ml. Fiyatı 18 tl.

Kullanım süresi ise 18 ay :)

Ben bu ürünü çok sevdim hazır yılbaşı yaklaşırken işe yarayacak bir ürün :)

Sevgiyle Kalın :)

4 yorum:

  1. Peki putur putur bi goruntu oluyo mu?

    YanıtlaSil
  2. Peki putur putur bi goruntu oluyo mu?

    YanıtlaSil
  3. Peki putur putur bi goruntu oluyo mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ben hiç öyle pütür pütür görüntü yaşamadım. ayarını kaçırıp fazla ürün kullanırsanız oluşur ama

      Sil