İzleyiciler

25 Aralık 2013 Çarşamba

Flormar The Lights of Flowers Serisi Precious Dudak Ürünleri

 Merhaba Arkadaşlar :) Bu ürünlerin yazılarını yazmakta biraz geç kaldım farkındayım. Ancak sevmiş olduğum bir seri olduğu için bloğumda yer edinmeleri gerektiğini düşünüyorum. İlk olarak rujlarından başlamak istiyorum.

 Bende bu seriden 4 adet ruj bulunmakta Fuşya ve nude renkte olanları indirimden önce edinmiştim. İndirim de ise diğer kalan iki rengi edindim :)

 Flormarın rujlarını genellikle kaliteli buluyorum. Ancak bu serinin biraz sürümü farklı. Bana sert geldi. Yapısına o kadar da aşık olmadım ama renklerini nude olan hariç çok sevdim. Nude olanda sürdüğüm zaman hem dudağımla bütünlük sağlamıyor. Hem de bana hiç yakışmıyor. Bakalım başka renklerle karıştırarak kullanmayı dşünüyorum.




Rujların kodları ise bu şekilde.


Rujların renklerini daha iyi görebilmeniz için.


 Bu serinin en sevdiğim yanı dış kaplarının renkleri gerçekten çok dikkat çekici ve hoş :)


Gelelim diğer dudak ürünleri olan gloss lara :)

Ben çok gloss kullanan biri değilim :) Ancak indirimin çekiciliğinden olsa gerek bu seriden 3 adet gloss edindim. Ama çok gloss yapıda da değiller. Ruj üstüne zaten kullanılır. Ayrıca tek başına da gayet pigmentli altına nude bir ruj yada nemlendiriciyle tek başına bile kullanılabilcek şekilde renk veriyorlar.

 Eğer parlak dudakları seviyorsanız. Bu seriden hala bulabileceğiniz renkler var. Rujlarında glosslarnda fiyatlarının 3.50 tl olması lazım :)




Renkler gerçekten çok çekiciler :)

 Gördüğünüz gibi tek başlarına da gayet güzel renk veriyorlar :)


Benim bu seriden aynı zamanda elimde bb krem ve allıkları da mevcut onları da yakın zamanda bir arada yorumlayacağım :)


Kendinize iyi bakın ve sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder