İzleyiciler

13 Aralık 2013 Cuma

Wishlist #5 2014'ten beklentilerim :)


 Herkese Günaydınlar :) Yine iş tempom dan dolayı bir türlü post giremiyorum . Ama beni yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ediyorum.

 2013 yılı benim için mutluluk ve mutsuzluklara donanmış çok değişik bir yıl oldu. Hem Üniversite'den mezun oldum hem bi anda boşluğa düştüm. Özel hayatım Allah'tan mutluluk vericiydi. Mesleğimi çok sevmeme rağmen öğrencilerimi çok sevmeme rağmen 3 ay da özel sektör tarafından yıprandım. Şimdi ise yeni yıldan ilk beklentim Şubat atamasında atanıp mesleğimi ve beni bekleyen diğer öğrencilerime de faydalı olmak. Benim için dua edin :)


 Bu beklentim gerçekleşse şimdi sizlere göstereceğim maddi beklentilerimin zaten hiç birine ihtiyacım olacağını düşünmüyorum. Olmasalarda olur ama adet yerini bulsun :D


Tam bir ayakkabı tutkunuyum :) İlk olarak yeni yılda kavuşmak istediğim ayakkabılar var :)

 Bordo yada krem bir lita ayakkabıya kavuşmak istiyorum :) tık tık






Hepsi benim olsun istiyorummm :) Pelin hanımın ayakkabıları için tık tık


Ayakkabılardan sonra sıra geldi çantalara :)



Bana güzel bir bordo çanta lazım :)  tık tık tık tık

Bu güzel Çanta da H&M 'den :)


Sıra geldi elbiselere :) Seçimlerim yine H&M 'den






Kozmetikte ise isteklerim yine H&M den başlıyor.






H&M in yeni çıkarmış olduğu mat ruj ve Gel eyeliner'ından kesinlikle edinmek istiyorum.

Loreal'in bu rujlarından elimde iki adet var 2 tane daha edinmek istiyorum.

Essence'in yeni koleksiyonunda ki bu eyeliner ise çok ilgimi çekiyor edinmem lazım.

Kozmetik adına artık çok fazla beklentim ve isteğim yok :) :P


Ve son olarak Hepimizin bildiği aliekspress ten almak istediğim dört adet ürün var. Zaten sipariş verirsem ayrıntılarıyla sizlerle paylaşacağm.

 Cüzdan şeklinde bir telefon kabı Mont Hırka ve fırça seti :)


Bakalım yeni yılda isteklerime kavuşabilecekmiyim :)


İyi dileklerinizi bekliyorum :)  Sevgiyle kalın. Umarım herkes istediklerine ve sevdiklerine bir an önce kavuşur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder