İzleyiciler

3 Aralık 2013 Salı

Son zamanlardaki favorilerim #5


Merhaba arkadaşlar düzenli olarak yazdığım bir seri ile karşınızdayım bugün :) Favori ürünlerim. Bu ay favrilerimde ufak tefek değişiklikler yaşadım. Sanırım bunda mevsimin değişmesi ve renklerde değişiklikler olmasınında katkısı var. Hemen hemen hergün makyaj yapmak zorundayım ve son zamanlarda ciddi bir kozmetik ürünlerinin tükenmesiyle de karşı karşıya kaldım :) Bu durumdan şikayetçi miyim elbette hayır :)

İlk olarak ten grubu ürünlerimden başlamak istiyorum:

Garnier bb krem : Bu ürünü aldığım günden beri çok ama çok severek kullanıyorum. Hangi bb kremi aldıysam bir Garnier olamadı henüz. Ve maalesef bitme tehlikesi altında :(

Rimmel London Stay Matte Fondöten : İşte bu ay indirim döneminde aldığım ve bayıla bayıla kullandığım yeni favori ten ürünüm :) Kapatıcılığı desen çok iyi ciltle uyumu desen bayıldım :) Ayrıntılı yazısını bir an önce hazırlamak istiyorum. Köpük yapısı da cabası :)

The Balm Sexy Mama Pudra : Herkes gibi bende çok severek kullanıyorum :) Hakkında çok fazla birşey söylemeye gerek yok hemen hemen her ay favori pudram oluyor kendisi :)

The Balm Balm jovi palet :  Bu ay göz makyajlarına çok önem verdim ve nedense elim hep gölgeli makyajlarda bu palete gitti :) Bu palette bu ay en fazla ıron made in . Lead zeppelin ve The stroke isimli farlar kullandım . İçindeki mary lou aydınlatıcıyı da zaman zaman kullandım :)

Golden Rose Sexy Back maskara : Bu ürünü ilk aldığımda hiç sevmedim. Yapısı bana çok kuru gelmişti. Aslında hala yapısı kuru ama ilk aldığımdaki gibi değil. Kirpiklerime verdiği hacimi çok seviyorum. Özellikle özel zamanlarda kendisini tercih ettim :)

Loreal Caresse Rebel Red ruj :  İişte Rimmel 101 rujumun yerini alan ruj :) Mevsim değişikliğinden ve gözümün alışmasından dolayı bu ara pembe rujlarımı beğenmiyorum. Ve artık daha kırmızı alt tonlu ürünlere yöneldim. Gerek yapısı olsun gerek rengi olsun çok beğendiğim ir ruj. Ayrıntılı yazısı yakında gelecek :) Yoksa haksızlık olur.

Rimmel London Pink Rose allık :  Ayrıntılı yazısı bloğumda mevcut. Çok ufak kendileri ama rengi çok hafif ağır makyajlarla özellikle çok kullanışlı bir allık çok hafif bir pembe tonu hatta içinde biraz şeftalilikte barındırıyor. Bu yüzden çok severek kullanıyorum :)

Rimmel London Match Perfection kapatıcı :   Hafif kapatıcılık ve aydınlık görüntüsünden dolayı elimin devamlı gittiği kapatcı oldu kendisi.

Yves Rocher Lavanta özlü Roll-on :   Kendsinin kokusunuda yapısını da korumasını da çok seviyorum. Başka kokularınıda denemek istiyorum ama markaya güvendiğimden dolayı değiştirmm kolay kolay sanırım :)

Yves Rocher Hindistan cevizli parfüm ve vücut kremi : Hindistan cevizi kokusuna bayılıyorummm :) Bu deneme boy ürünleriydi. Ancak bu kadar sevdikten sonra tam boylarınıda edindim :) Kalıcıkları çok iyi :)

Rimmel London siyah göz kalemi ve Loreal super liner :  İki üründe her zaman favorim olacak. İkisininde kullanımını çok seviyorum.


Benim bu ay ki favorilerim bu şekildeydi ya sizinkiler ?

Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder