İzleyiciler

2 Aralık 2013 Pazartesi

Alışveriş #21


Merhaba arkadaşlar :) yine alışverişlerimi toparlayarak hepsini bir yazmak istedim :) Kıyafet ve kozmetik alışverişim karışık bir post olacak :) Bakalım neler alınmış :)

İlk olarak watsons ve gratis alışverişim :)

Watsons çekmece düzenleyisici 6.50 tl :) Mükemmeeelll bir ürün her eve bir kaç tane lazım :)
Watsons biralı saç maskesi 8.50 tl  Çok severek kullanıyorum zaten :)
Watsons banyo lifleri 3.50 tl ve 1.75 tl bu ürünleri de severek kullanıyorum:)
Ve watsons ta 20 tl lik alışverişe 5 tl olan Gliss yıranmış saçlar için sprey

The balm far bazı 27 tl :)

Ve son olarak Rossmann dan aldığım deneme boy göz makyaj temizleyicileri 1.75 tl :) Bu ürünlere bayılıyorum denk geldikçe alıyorum :)

Şimdi gelelim kıyafet alışverişlerime :) Bir ayakkabı ve çanta alışverişi de yaptım ama onun için ayrı bir post hazırlayacağım :)

 Gezer mağazasından yelek 16.50 tl :)

 Gezer v yaka bluz 9.90 tl

 Gezer saks mavi salaş bluz 9.90 tl

 Tiffany mont 60 tl :)

Tiffany hırka 25 tl

H&M deri detaylı mont 129 tl :) Bu montu aşık larak aldım :)

Bunlarda H&M den alınan takılar :)

Bu ay ki alışveriş marotonunu da bu şekilde tamamlamış oldum :) Bir kaç internet alışverişi deneyimim oldu onları da sırası gelince ve kargolarım gelince sizlerle paylaşacağım :)

Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder