İzleyiciler

4 Aralık 2013 Çarşamba

EceninButiği.com Alışverişim


 Merhaba arkadaşlar bugün şans eseri instagramda gördüğüm bir butikten bahsedeceğim sizlere. Ece Hanımın kendi adını verdiği butik genelde ayakkabı ve çanta üzerine. Geçtiğimiz ayda kendisinden bir ugg satın almıştım ve çok memnun kaldım. Bunun üzerine uzun zamandır istediğim bir kaç ürünü de bu ay kendisine sipariş verdim.

 Ürünlerim bugün elime ulaştı ve sizlere hem onları göstermek hem de Ece hanımın butiğinden bahsetmek istedim . Benim en son siparişimde neler gelmiş bir bakalım.

 Kendisinden ilk olarak perdeli çizme siparişi verdim :) Uzun zamandır istediğim bir üründü. Sivri burun ayakkabılar çok fazla hoşuma gitmez Ece hanımın çizmeleri ise daha yuvarlak burunlu olunca onu tercih etmek istedim.

 Fiyatı 119 tl

Daha sonra gördüğümde çok beğendim Celine çanta modeli


 Çantanın da kalitesine hayran kaldım :) Fiyatı 85 tl


Ve bu alışverişimin son parçası ise Simli Sneaker oldu :)


 Bu çift taban Sneaker ları herkese öneriyorum çok rahatlar :) Fiyatı 59 tl

Gerçekten ürünlerin kaliteleri çok iyi. Sipariş vermek isteyenler buraya tıklayabilirler :)

Ve size siteden benim daha sonra almak istediğim ve beğendiğim bir kaç ürün göstermek istiyorum.








 Bu ürünleri de fırsat buldukça edinmek istiyorum :) Gerçekten çok güzeller :) Umarım beğenmişssinizdir sizde =)

Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder