İzleyiciler

7 Ağustos 2014 Perşembe

Essence Floral Grunge 01 Be Flowerful Allık




 Merhaba arkadaşlar :)

 Geçenlerde Gratis' e gittiğimde essence de bazı ürünler 3.5 tl idi. Ben de bu güzel allığı edindim. Ve aldıktan bir süre sonra kullanmaya başladım.




 Ürün çok şirin bir kapta gayet beni al diye bağırıyor :) Şahsen ben bu çekiciliğine vurularak aldım. Ayrıca bu tarz hafif turuncuya bakan bir allıkta istiyordum denk geldi.

Ürünün rengi bana tebeşir pembesi der gibi tebeşir turuncusu izlenimi uyandırdı.

Biraz da tozutuyor maalesef ki.

Kalıcılık konusunda ise biraz sınıfta kaldı. Zaten çok pigmentli bir ürün olmadığı için çok kalıcı da olmadı.



       Ürünün rengini tam yansıtmak için hem flaşlı hem de flaşsız olarak fotoğraflarını ekliyorum.

     Yapı itibariyle ürünü çok sevsem de kalıcılık anlamında pek sevmedim. Zaten fiyatı yüzünden de çok üzülmedim.


Eğer Gratis yada Rossmann larda bu ürüne denk gelirseniz bence kesinlikle şans verin derim.



 İçerik açısından ise bu şekilde. Çok da temiz bir ürün sayılmaz :)


Sevgiyle Kalın :)

2 yorum:

  1. 3.5 liraya iyi denk gelmişsin :) Kalıcı olmaması olmamış :/ Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kalıcı olmaması bir sıkıntı :( teşekkür ederim

      Sil