İzleyiciler

8 Ağustos 2014 Cuma

Pastel Dramatic Look Maskara 5X Volume


 Herkese Günaydın :)

 Bugün sizlerde bir indirimde aldığım Pastel markasının maskarasından bahsedeceğim.

 Öncelikle şunu belirtmek istiyorum. Son zamanlarda kendi açımdan bir ürün alacaksam bunun türk markalarından olmasına özen gösteriyorum. Yakın bir arkadaşımla bu konuda konuştuğumuzda Özellikle Pastel markasının tercih edebileceğimizi düşündük. Zaten hangi markayı düşünsek kesin başka yabancı bir ortaklığı var.


 Gelelim maskaramıza ;


 İlk olarak görüntüsünden başlamak istiyorum. Bana çok fazla düşünülmeden tasarlanmış gibi geldi :) Çok sade bir görünüşü var.

 Ben bu maskarayı daha çok günlük çok özenmediğim günlerde kullanmayı tercih ediyorum. Üzerinde yazdığı gibi öyle aşırı bir volume vermiyor. Sadece kirpikleri belirginleştiriyor.



  Kalıcılık ve dökülme yapmama konusuna gelirsek, bir sorunla karşılaşmadım. Sabahtan akşama kadar gözümde test ettiğimde hiç bir dökülme yapmadı. Aynı zamanda benim gözümde bir alerjik reaksiyona da yol açmadı.




 Fırçası ise farklı bir fırça değil. Bildiğimiz klasik fırçalardan. Ben daha çok plastik fırçaları seviyorum. Bitince tekrar alırmıyım derseniz başka maskaralarını denerim bu markanın ancak bu ürünü tekrar alabileceğimi sanmıyorum. Ben daha çok belirgin kirpiklerden hoşlanıyorum.

 Bu maskara daha çok doğal duran bir ürün. Fiyatı ise 15- 20 tl arasında .


 Sevgiyle Kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder