İzleyiciler

20 Ocak 2014 Pazartesi

Avon Advance Techniques Styling Düzleştirici Saç Spreyi


 Merhaba arkadaşlar :)

 Bugün sizlere yeni deneyimlemiş olduğum bir saç spreyinden bahsedeceğim.

 Avonun eski saç spreyleri birazcık değişmiş hem dış kabı değişmiş hemde ürünlerin içerikleri baya bir değişmiş. Ben bu ürünü 5 tl civarında bir fiyata aldım.

 Vaadi ise saçların kabarmasını önlemek ve daha düz görünüm elde etmek.

 Ben yaklaşık bir aydır bu spreyi deneyimliyorum. Her banyodan sonra olmasa da ihtiyacıma göre kullanıyorum. Saçlarımı yıkadıktan sonra ıslakken saçıma sıkıp snra da kurutuyorum. Tararken zorluk yaşamıyorum. Saçımı ağırlaştırmıyor ve kesinlikle sertleştirmiyor . Üründen memnun kaldım. Bittikçe alacağım ürünlerden birisi oldu kendisi.

 Eğer saçlarınız düzse ve tel tel olmasından şikayetçiyseniz bir denemenizde fayda var. Daha pürüzsüz bir görüntü ortaya çıkıyor :)

 Ürün 100 ml ve 1 yıl kullanım süresi var.

Sprey şeklinde bir başlığa sahip.

Ürünle ilgili tek problemim miktarının biraz az olmasa keşke daha büyük bir şişeye ve miktara sahip olsaymış.


Sevgiyle kalın :)

5 yorum:

  1. saçım dalgalı ürünü saçım ıslakken sıksam kurudugunda birazda olsa düzleşirmi

    YanıtlaSil
  2. O kadar etki edecek bir ürün değil maalesef

    YanıtlaSil
  3. Saçım çok kıvırcık ise yarar mı acaba

    YanıtlaSil
  4. Kızımın saçları kabarıyor ona çözüm olurmolurmu acaba

    YanıtlaSil