İzleyiciler

20 Ocak 2014 Pazartesi

Diadermine Ekspres 3'Ü 1 Arada Temizleyici Su


 Herkese Tekrar iyi akşamlar :)

 Günün ikinci yazısıyla karşınızdayım. Şans eseri aldığım güzel bir makyaj temilzeyicisinden bahsedeceğim sizlere. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki ürün tüm cilt tipleri için uygun diye satılıyor ancak çok yağlı ciltlerin kesinlikle uzak durması gerektiğini düşünüyorum.

 Blogların genelinde bu markayla ilgili bir çok olumsuz yorum okuduğum için hep önyargım vardı. Ancak bu ürün benim önyargılarımın yıkılmasına yardımcı oldu.

 Ürün hem cilt, hem göz , hem de dudak makyajını temizleyeceğini iddia ediyor. Göz makyajında çok başarılı olduğunu söyleyemeyeceğim.Çünkü suya dayanıklı ürünlerde kendisini başarısız buldum. Ancak cilt ve dudak makyajını gerçekten güzel temizliyor. Üzerinde de vitamin içerir ibaresi var. Ve bu durum cildin kızarmasını önlüyor ve yatıştırıyor. Temizledikten sonra da hafif bir nemlilik hissi yaratıyor ki ben rahatsız olmadım.

 Ancak ben bu ürünü kullandıktan sonra cildimi yıkama jeli ile de yıkıyorum. İçim öyle daha rahat ediyor.

 Ürün 200 ml . Ve bir yıl kullanım ömrü var. Ben kendisinden en son indirimde 2 tane edindim ve gönül rahatlığıyla kullanıyorum. Cildimde herhangi bir sivilcelenmeye de neden olmadı. Aksine yatıştırdığını düşünüyorum.

 

Ürünün diğer temizleyicilerden önemli bir farkı var. Oda sprey başlığa sahip olması bu sayede kullanırken çok fazla ürünü pamuğa almıyorsunuz ve ürün ziyan olmuyor. Bu konuda gerçekten çok iyi yaptıklarını düşünüyorum.

Fiyat olarak ise 10-15 tl arasında değişiyor :)

Loreal den memnun kalanlar bu üründen de bence memnun kalacaklardır ki ben loreal temizleyicim biterken yüzümde sivilcelenme sorunu yaşadım ve direk çöpü boyladı kendisi. Bu konuda bir uyar yapmak istedim ki bir kaç blogger arkadaşımdan da bu durumu duydum. Benden söylemesi :) 

Sevgiyle kalın :)

2 yorum:

  1. Ben hiç sevmemiştim bunu yapış yapıştı resmen :/ Şimdi koluma yaptığım renk denemelerini silmekte kullanıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya :( Bende o yapış yapış hissi daha çok nem olarak yorumladım :) sanırım hemen üstüne yıkama jeli kullandığım için sevdim :) güzel temizliyor gibi hissediyorum :)

      Sil