İzleyiciler

16 Ocak 2014 Perşembe

Yves Rocher Jardin Du Monde Lavantalı Duş jeli ve Roll on


 Herkese iyi akşamlar :)

 Yves Rocher'nın duş jeli ve roll on larını ben çok severek kullanıyorum. Daha öncede kahveli duş jelini kullanmıştım. Ve temizleme anlamında gerçekten beğendiğim ürünleri var. Lavanta kokusu sevdiğim güzel ve bana hep baharı hatırlatan bir koku. Ne yazı ne de kışı seven bir kişiyim. Bahar insanıyım :) Bu yüzden de bu ürünlerin kokusuna gerçekten bayılıyorum.



 İlk olarak duş jelinden başlamak gerekirse hem kokusu hemde temizliği bence gayet yeterli. Bende alerjik durumlara sebep olmadı. Severek kullanıyorum. Bittiğinde yeniden alabileceğim ürünlerden kendisi.

 Roll on 'a geldiğimizde ise kendisi renksiz yani transparan ve kıyafetlerde kesinlikle iz bırakmıyor. Ve vaad ettiği gibi de bende 24 saat koruma sağladı. Bu ürünüm bitmek üzere ve başka bir çeşitini yedekledim bile. Çok ama çok severek kullanıyorum. Kesinlikle Yves Rocher'ın bu ürünerinden bir tanesini denemelisiniz.
Kesinlikle memnun kalırsınız :)

Ürün miktarları ise bu şekilde...

Şunu söylemeden geçemeyeceğim. Ben ürünlerde çok fazla içeriğe dikkat etmiyorum. Yves rocher2ın bu ürünlerinde ne kadar zararlı madde var bilmiyorum. Roll on un üstüne baktığımda da bu konuda Türkçe bir açıklama göremedim maalesef.


Sevgiyle ve mutlu kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder