İzleyiciler

22 Ocak 2014 Çarşamba

Rival de Loop Triple Shock Maskara


 Günaydın herkese :)
 
 Biraz üzerimde burukluk, mutsuzluk var bugün ve maalesef bir sürede geçmeyecek sanırım. Ama herşeyin hayırlısı olsun deyip çok fazla dağıtmadan ürün tanıtımıma geçiyorum.

 En son yılbaşı indiriminde Rossmann daki %50 indirimden kaptığım sırf denemek için aldığım bir maskaradan bahsedeceğim. İndirimde özellikle farklı fırça yapılarına sahip ürünleri seçmeye çalıştım. İşte buda onlardan birisi. İndirimde 3 tl gibi bir fiyata sahipti.

 Rival markası fiyatına göre performansı çok iyi olan bir marka bana göre. Ama her zaman alırken iyimidir acaba diye bir soru işareti oluşmuyor değil. Çünkü bazı rujlarını hiç sevmememiştim.


 3 'lü bir fırçaya sahip. Bu bana hiç farklı bir maskara izlenimi vermedi kullandığımda. Bir çok maskara gibi kirpiklerimi belirginleştirdi. Tek tek ayırma konusunda çok çok iyi olmasa da kötü diyemem. Bazen yapıştırabiliyor. Günlük kullanımda bana yeterli gelen bir maskara oldu. Sadece çok uzun süre kirpiklerinizde kaldığı zaman biraz sertleşiyor. Ama bildiğimiz rimel sertleşmesi gibi değil. Çok katı bir hal alıyor. Kullanılıacaksa aşırı uzun süreli kullanılmamalı bence.

  Temizlenmesi ile çok rahat. Hemen kirpiklerinizden ayırabiliyorsunuz.


 Fırçasının daha yakından görünümü ise bu şekilde...

 Kısacası günlük kullanımda aşırı uzun yada aşırı volume istemeyen sadece belirginleşsin isteyen ve uygun fiyatlı bir ürün arayanlara önerebileceğim farklı bir maskara :) Ben günlük kullanımda son zamanlarda tercih ettim :)

 Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder