İzleyiciler

15 Ocak 2014 Çarşamba

Maybelline Liner Express Eyeliner


 Herkese günaydınlar :) Bugün sizinle uygun fiyatlı ve kolay uygulama sağlayacak bir üründen bahsedeceğim.



İlk baktığınızda metal kısmından açılacak gibi görünüyor ama bu hataya sakın düşmeyin. Siyah kısmında açmanız gerekli ben yaşadım siz yaşamayın :)


İlk baktığınız da hoş bir görüntüye sahip. Bu tip eyelinerlar da en favori ürünüm olamadı maalesef kendisi. Ama yinede güzel bir alternatif.


Üründe benim en sıkıntı yaşadığım durum simsiyah olmaması. Gün boyu bozulmuyor akma bulaşma yapmıyor ama rengi biraz soluklaşıyor.


 Çok yumuşak süngerimsi bir fırçası var. İstediğiniz gibi şekil verebiliyorsunuz. ok çok ince bir eyeliner çizgisi yerine biraz daha kalın bir uygulama imkanı sağlıyor. Kuyruk yapabilmek biraz zorladı beni bu üründe fırçasının ucundan dolayı.

Benim uygulamam ise bu şekilde oldu. En azından çok sevdiğim Loreal super liner a bir alternatif olarak elimde bulunduruyorum. Ama tam olarak yerini tutabileceğini sanmıyorum.

Uygun fiyatlı bu tarz bir ürün arıyorsanız ve çok siyah olmasada olur diyorsanız elinizin pratikleşmesi için güzel bir ürün.


Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder