İzleyiciler

15 Temmuz 2013 Pazartesi

Elidor co-creations (onarıcı ve yeniden yapılandırıcı) ekspres bakım spreyi

  Merhaba arkadaşlar :) Bugün son zamanlarda çkan ve genellikle çok merak edildiğini düşündüğüm bir ürünle karşınızdayım . Ben genellikle sıvı saç kremlerini kullanmayı tercih ediyorum. Saçlarım boyalı olduğu için krem kullanmadan kesinlikle tarayamıyorum. Bir sıvı saç kreminden de doğal olarak ilk beklentim kolay tarama sağlaması :) Ancak bu kremle bu konuda yıldızım pek barışmadı. Kolay tarama sağlamıyor. Bu yüzden ben bu spreyi farklı bir amaçla kullanmaya başladım. Normal gün içerisinde saçlarımın elektriklendiğini gördüğümde kullanıyorum. Saçlarımı yatıştırdığını düşünüyorum. Ve sevdiğim bir diğer özelliği ise kokusu kullandığınız zaman uzun süre saçınızda kalan hoş bir kokusu var. Saç parfümü olarak ta kullandığımı söyleyebilirim. Tekrar alırmıyım derseniz sanırım almam yada farklı bir çeşitini deneyebilirim. Benim pek beklentimi karşılamadı maalesef. Fiyatı ise 9-10 tl arası :)
 Ayrıca bu üründe benim dikkatimi çeken bir diğer konu ise 210 ml olması :) Genelde 250- 200 veya 500 filan olur böyle farlılıklara nedense takıntım var :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder