İzleyiciler

19 Temmuz 2013 Cuma

Duş jellerim :)

 Merhaba arkadaşlar :) Yine işinize yarayacağını düşündüğüm bir yazı hazırladığımı düşünüyorum. Duşu keyifli hale geetirmenin en kolay ve basit yolu sanırım duş jelleri :) Hepimiz kokusu güzel olan duş jellerine bayılıyoruz. Bende şu anda elimin altında bulunan duş jellerimi size tanıtmak istedim
 İlk olarak palmolive thermal spa serisinden olan hindistan cevizi ve jojoba yağı içeren duş jeinden bahsetmek istiyorum. Benim bu duş jelinden kullandığım ikinci kutum genel olarak kokusunu nemlendirmesini çok seviyorum. Yanlız ben duş jellerini kesinlikle sırtımda kullanmıyorum çünkü ne kullanırsam kullanıyım iyi gelmiyor. genel olarak nemlendirmesinden de memnunum .
 Gelelim duru gurme duş jeline :) Vişne reçeli gibi kokan ve görüntüsüde o şekilde olan duş jeli gerçekten iştah açıcı severek kullanıyorum :) Nemlendirme etkisi filan gözlemleyemedim ama...
 Yves rocher' nn duş jelleriyle yeni tanıştım :) Özellikle kahve çekirdekli olan duş jeliyle iyikide tanışmışım diyorum gerçekten de duş keyfi değil de kahve molası vermişim hissi yaratıyor bende ve bayılarak kullanıyorum. Vücudumda kokusu kalıcı değil ancak duş sırasında bile beni etkiliyor. Sanırım en favori ürünümde kendisi :) Diğeri ise lavantalı olan duş jeli onun kokusuda bildiğimiz lavanta kokusu :D Benim gibi ferahlık hissi veriyorsa size gayet gzel bir duş jeli bende roll on u da mevcut gayet güzeller :)

Siz hangi markaları tercih ediyorsunuz? Önerilere açığım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder