İzleyiciler

2 Temmuz 2013 Salı

NYC İndividual Eyes Far Paleti

 Merhaba Arkadaşlar :)

 Bugün size yine yeni bir marka olan NYC nin çok dikkat çeken far paletinden bahsedeceğim. Kendisini çok büyük umutlarla ve çok beğenerek almıştım ancak çok iyi yorumlarda bulunamayacağım... İlk olarak farlar bana pigmentli gelmedi... Paletteki far bazı hiç bir şekilde görevini yapmıyor sabah 11 gibi yaptığım makyaj 3 gibi çizgilenmeye başladı ve rezil oldum :( Özellikle bordomsu olan renge bayılarak almıştım. Hala bayılıyorum ama başka bir far bazıyla kullanmam lazım içindeki bazla bile çizgilendiyse bazsız düşünemiyorum zaten çok fazla rengini de vermiyor bazsız... Bu palett tek beğendiğim koyu olan iki renk ve aydınlatıcı kısmı... Aydınlatıcı kısmıda krem formda ve gayet kullanılabilir şekilde... Açıkcası 12 liralık fiyatını ettiğini düşünmüyorum aynı fiyata başka bir markadan kullanabileceğiniz daha güzel farlar alabilirsiniz... Bu paletin baya uğraşarak bazsız kolumda swacthları ise şu şekilde;


 Ayrıca bugün Watsons 'a gittiğimde ürünlerin hepsini ttekrar inceleme fırsatım oldu mozaik pudrası ve rujlarının çok kötü bir kokusu var.. eve geldiğimde aldığım pudrayı kokladım o koku yoktu ancak diğer ürünlerindeki koku beni çok rahatsız etti tarif etmem gerekirse petrolümsü ürünlerin bolca kullanıldığını gösteren bir kokusu var... Maalesef başka bir ürününü de denemeyeceğim bu markanın... Hayal kırıklığını uğramış durumdayım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder