İzleyiciler

31 Temmuz 2013 Çarşamba

The balm Time balm kapatıcı



 Merhaba arkadaşlar :) Bugün bloğumda ki konuğumuz bu küçük kapatıcım :) Bu ürünü bana hediyeleşme etkinliğimizde Ezgi göndermişti :) Ona tekrar teşekkür ediyorum :)

 Gelelim ürün hakkındaki yorumlarıma. Bendeki rengi en açık olan lighter than light rengi. Rengi benim tenimle çok uyumlu. Kapatıcılığı göz altı için kullanacaksanız yeterli. Ancak çok kuru göz altlarınız varsa anlaşamazsınız kesinlikle. Çünkü ürünün yapısı çok kuru. Yağlı ciltler için daha uygun bana göre. Yüzünüzdeki kızarıklıkları da güzel kapatıyor. Ancak sivilce gibi cilt sorunlarını kapatmak için yeterli gelmedi bana.
 Fiyatı 25 tl civarında. İndirim zamanında alınabilecek bir ürün bana göre. Normal fiyatından alacağımı pek sanmıyorum. Ürün gayet bereketli ben bir aydan fazla süredir kullanıyorum.Çok az bir çöküntü oluşturabildim ancak. 7.5 gram olan ürün baya bir süre bitmeden gidecektir. :)

 Balm'ın ürünlerine karşı olan beklentimi çok fazla karşıladığını söyleyemeyeceğim açıkcası :) Bana yapısı çok kuru geldi. Ama kullanılmayacak bir ürün de değil :)

 Herkese mutlu günler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder