İzleyiciler

16 Temmuz 2013 Salı

Avon glimmerstick diamonds kalemler :)


 Merhaba arkadaşlar :) Size bugün çok severek kullandığım avonun asansörlü kalemlerinden bahsedeceğim :) bende gördüğünüz gibi dört adet güzel rengi bulunmakta. Yeri geldiğinde eyeliner olarak ta kullanılabiliyorlar ve çok da kalıcı oluyor. Tabi benim göz kapaklarım ne yağlı nede çok kuru ... Smokey diamond rengi çok güzel bir füme rengi alt kirpik diplerime kullanıyorum genelde ve gayet hoş duruyor.

 Golden diamond rengi ise çok açık bir sarı tonu krem rengi de diyebiliriz. Göz pınarlarımı aydınlatmak amaçlı kullanıyorum. Çk sevdiğim bir renk biterse kesinlikle yenisini alırım.

 Ve gelelim aşık olduğum renk olan twilight sparkle rengine mükemmel bir mavi lacivert arası ışıltılı bir renk hem eyeliner olarak hemde alt kirpik dipleerinde mükemmel duruyor en favori rengim :)

 Son olarak ise flashy copper rengi... hoş bir bronze kahve tonu :) sıklıkla olmasada alt kirpik diplerimde kullanıyorum kendisini...

 Renkler ise şu şekilde flashlı ve flashsız olarak paylaşıyorum


 Flash copper çok bastırdığım için kırıldı :( Biraz fazla sürmek zorunda kaldım...

Kalemler gayet yumuşak yapılılar kolaylıkla renklerini veriyorlar.. Fiyat aralıklarını ise maalesef hatırlamıyorum zaten indirimli olarak da satıldığı için değişken fiyatlara sahipler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder