İzleyiciler

15 Temmuz 2013 Pazartesi

Fraternikus Bacak Losyonu

  Uzun bir süre Gratise her gittiğimde bu ürüne bakıp almaktan hep vazgeçmiştim ve çok da merak ediyordum :) En sonunda meraklarıma karşı koyamayıp indirimde sahip oldum. Ürünün amacı bacakları ferahlatmak ve kan dolaşımını hızlandırmak aynı zamanda da bacakların nemlenmesini sağlamak. Öncelikle bacaklar için ayrıca bir losyon gerekli mi ? Öncelerde vücuduma bile doğru düzgün krem kullanımıyordum sonra farkettim ki kesnlikle ihtiyacım var :) Bacaklarımızın güzelliği özellikle yaz aylarında bizim için çok önemli bu yüzden de kesinlikle farklı bir ürün kullanmak önemli. Bu ürüünü her gün düzenli olarak kullanmıyorum daha çok topuklu ayakkabı giyip yorulduğum günlerde ve çok yürüdüğüm zamanlarda kullanıyorum. Masaj yaparak uyguladğım zamanda gerçekten büyük bir rahatlama hissediyorum. İçinde mentol olduğu için olabilir.
 Ürün gördüğünüz gibi 200 ml :)
  Vaadleri ise bu şekilde :) Kesinlikle hepsini gerçekleştiriyor.
Kıvamı ise bu şekilde. Ürünün indirimsiz fiyatı ise 3.75 tl ...

1 yorum: