İzleyiciler

4 Temmuz 2013 Perşembe

Avon Perfect Kiss Coy Copper Ruj


 Günaydın arkadaşlar :) Bugün de yine bir ruj postu ile karşınızdayım ama bu yazıda bir farklılık olacak çünkü tanıtacağım ruj pembe bir ruj değil :) Daha koyu kırmızı ve bordo arası bir renge sahip olan Avonun Perfect kiss serisindeki ruj :) Aslında ben bu ruju sadece evde sürebildim çok can alıcı ve dikkat çekici bir renk olduğu için dışarı çıkarken kullanmaya hala cesaret edemedim :(  Rujun yapısı gayet yumuşak koay sürülebiliyor ve rengini çok rahatlıkla veriyor. Nemlendirme özelliğine sahip :) Açıkcası bnim bu ruj da en sevdiğim özellik kabı... Gerçekten çok şık duruyor :) Kesinlikle başka renklerinide edinmek istiyorum...

Dudağımdaki duruşu ise şu şekilde,

  Herkese güzel günler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder