İzleyiciler

18 Temmuz 2013 Perşembe

Flormar Multi Colored Pudra

  Uzun zamandır yazısını yazmak istediğim bir ürün ile karşınızdayım :) Flormar mağazasında 7.5 tl ye görünce rengine bile bakmadan uyar mı uymaz mı diye şeklini beğenip aldığım bir pudra. Açıkcası renginin bana pudra olarak uymayacağı zaten apaçık ortada :) Daha çok yüzüme renk versin diye almış bulundum.
  Ürünün renkleri gayet hoş aslında hem kahve tnları hemde turuncu tonları bulunduruyor içinde. Ayrıca hafifte ışıltısı var. Ben en çok turuncu kısmının rengini seviyorum. Tek tek fırça ile alarak far olarakta denedim güzel renk veriyor ama biraz uğraşmanız gerekebilir. Ben genel olarak yanaklarıma uyguluyorum. Doğal görüntü elde etmek istediğim zaman işime yarıyor. Çok hafif bir renk veriyor. Günlük makyajda rahatlıkla kullanılabilir. Ayrıca teni buğday olan bayanlar yüzde direk pudra olarakta kullanabilir. Gayet güzel sonuç elde edeceklerdir bana göre :)
  Ürünün kodu ve içeriği ise bu şekilde...


renklerini daha yakından görebilmeniz için flashlı ve flaşsız olarak bu şekilde...

 Işıltılarını da bu şekilde görebiliriz küçük fırça ile açık rengi aydınlık vermek amacıyla da kullanılabilir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder