İzleyiciler

26 Temmuz 2013 Cuma

Güneş'ten Nasıl Korundum ?

 Herkese uzun bir aradan sonra merhaba :) Öncelikle ufak bir kaçamak yapıp tatile gittim ve bu yüzden de bloğumla ilgilenemedim :( Hazır tatil sezonundayken ve çok beyaz tenli bir kişi olarak tatilde nasıl kızarmış tavuk olmadan korunduğumu sizlere anlatmak istedim :) Gerçekten de kullandığım ürünler sayesinde ufak bir kızarıklık bile yaşamadım.
 İlk olarak şunu söylemeliyim ki 22 senelik hayatımda bir kere bile bronzlaşarak tatilden döndüğümü hatırlamıyorum. Ben bronzlaşan cinsten değilde sadece kızaran ve acı veren cinsten bir tene sahibim. Bu yüzden de kendimi genellikle bebekler için üretilmiş veyaz çok yüksek koruma faktörü içeren kremlerle koruyorum :)
 Gelelim kullandığım ürünlere ve markalara... Bu konuda neden bilmiyorum ama Garnier'e çok ama çok güveniyorum görmüş olduğunuz üzere... Peki gerçekten güvenimi kazanmakta haklı mı bu ürünler;
 İlk olarak yüz için kullandığım iki adet ürün mevcut. İlki garnier ambre solaire bb cream. Bu krem beni gerçekten yanıltmadı :) Gayet istediğim sonucu elde ettim. Hem hafif bir cilt tonumu eşitledi kızarık görntülerimi dengeledi. Hemde beni havuz ve denizde çok güzel korudu. Bazı zamanlarda ise normal her zaman kullandığımız kremi tercih ettim. Bu üründen de gayet memnun kaldım.
 Vücudum içinde hem Garnier markasının transparan spreyli ürününü hemde deneme amaçlı aldığım Gratislerde satılan Aloha markasının kremini kullandım. Garnierde tahmin edeceğiniz gibi çok memnunum. Ve bu benim 2. kutum. Geçen yılda aynı kremi kullandım ve çok memnun kaldım değiştirmeyide çok fazla düşünmüyorum. Çünkü ciltte emilmesi saniyeler alıyor ve çok güzel koruyor. Aloha markasıda gayet koruyucu özellikte kendisini de bir gün boyunca kullandım. Hiç bir problem yaşamadım. Cildimde alerjik bir reaksiyon göstermedi. Ancak krem tarzında koruma ürünleri vücuduma kullanırken ciddi problem yaşıyorum. Kullanım rahatlığı açısından kesinlikle sprey tarzı güneş koruma ürünleri tercihim. Ancak fiyat açısından performansı gayet yeterli bu markanın :) 7 tl gibi bir fiyatı mevcuttu en son :) Ve kendisi 50 ml.
 Güneş sonrasında ise yine kullandığım ürün Garnier'den oldu. Bu ürünü bana Gratis'te iki ürün aldığım için hediye ettiler. Kendisi gerçekten çok başarılı :) Kokusu harika tende bıraktığı his mükemmel. Vücudunuzun rahatlamasını sağlıyor ve yumuşacıcık bir teninizin olmasına yardım ediyor.

Ben ilk tatilimde bu ürünleri kullandım. 2-3 hafta sonra tekrar bir yolculuk olucak ve bu ürünlerle devam edeceğim belki solait markasını deneyebilirim. Bunun haricinde önerileriniz görüşleriniz ve yorumlarınızı bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder