İzleyiciler

27 Nisan 2014 Pazar

Golden Rose Professional Palette Eyeshadow No: 109


Merhaba arkadaşlar:)

 Bugün sizlere yakın zamanda alıp aşık olduğum bir far paletini tanıtacağım. Golden rose un internet alışverişini keşfettiğimden beri devamlı bir ürününü almak istiyorum. Yaptıkları güzel indirimler ve hediyeleride cabası . Son zamanlarda çok sevdiğim bir marka oldu kendileri :)

 Gelelim tanıtacağım palete kendisi 5 güzel renkten oluşuyor. Bendeki 109 numaralı palet. İçindeki bakırlı olan renge görür görmez aşık oldum ve sırf o renk için aldım :) Ama geldiği zaman diğer renklerinde gayet işlevsel ve benim devamlı kullandığım tonlar olması elimin devamlı bu palete gitmesine sebep oldu.




 Renkleri daha güzel görebilmeniz için farklı ışıklarda çekim yaptım. İÇindeki ten rengi far ise çok güzel bir baz oluyor göz makyajında.

 Ayrıca farların yapıları çok güzel. Elimde bir çok far paleti mevcut. Balm' ın farlarından bile daha yumuşak yapılarının olduğunu çok rahat söyleyebilirim. Hiç beklemediğim bir markadan hiç beklemediğim bir performans aldım diğer paletlerini de en kısa sürede alacağım :)

 Renk vermeleri çok güzel . Ben far bazı olmadan makyaj yapmadığım için bana göre kalıcılıklarıda gayet iyi çizgilenme yapmadan tüm gün gözümde kalıyorlar.




Fiyatı şu anda 11.50 tl 

Bence bir şans vermelisiniz :)


Sevgiyle Kalın :)

2 yorum: