İzleyiciler

20 Nisan 2014 Pazar

Clinique Chubby Stick İntense 07 broadest berry


Merhaba arkadaşlar :)

Yeniden bir yazı paylaşıyor olmak mutluluk verici :) 

 Bugün sizlere rengini son zamanlarda çok sevdiğim ancak deneme boy ürün olduğu içinde bitmesinden korktuğum bir üründen bahsedeceğim :)


 Bu chubby sticklerden bir tane edinmeyi çok istiyordum. Ancak kullanmak konusunda emin olmadığım için deneme boyu fırsatı beni çok sevindirmişti. Gelen renk ise çok farklı bir ton oldu :)


Renk kahve ile bordo tonları arasında . Çok fazla tercih ettiğim bir ton değildi. Ama kullanmaya başladığım zaman gerçekten çok sevdim. Gözlerde sade olduğu zaman çok çarpıcı bir renk oluyor kendisi.



Sürümü ve yapısı çok güzel. Yumuşacık ve kalem şeklinde olduğu için taşırmadan çok rahatlıkla düzgün bir şekilde uygulanabiliyor.

 Dudağı kurutmuyor. Aksine nemlendiricili bir yapısı var.

 Bendeki ürün ufak boy olduğu için 1.2 gram.

 Yakın zamanda başka bir renginin tam boyunu almayı da planlıyorum.

Bende ki duruşu ise bu şekilde



Tam boyunun fiyatı 50 ile 60 tl arasında

Sevgiyle Kalın :)

4 yorum:

  1. Oy yerim seni ne güzel gülmüşsün sen bebişim hep gül böyle :-) yakışmış bu renk sana güle güle kullan canım severim bu tonları... (bende 1-2 ay önce ykm de gördüm bu renge benzer bir chuby 20 tl ydi çok şaşırdım ama,20 tl ye başka çeşit renk olmadığı için üzüldüm .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa çok teşekkür ederim bebeğim :) İnş güzel şeyler olurda güleriz hep böyle :) 20 tl ye süpermiş ben olsam hemen atlardım :) Ama bu rengi bulursan kesinlikle almalısın :)

      Sil
  2. Çok yakışmış sana! Bayıldıım! :)

    YanıtlaSil