İzleyiciler

27 Nisan 2014 Pazar

Wishlist #6


 Merhaba arkadaşlar günün ikinci yazısı ile karşınızdayım :)

 Fizik çalışmaktan beynim sulanınca aklıma güzel güzel elbiseler makyaj malzemeleri gelmeye başladı ve kendimi bilgisayarın başında buldum.

 Kısa sürede almak istediğim bir takım ürünler var ve sizlerle paylaşmak istedim :)

İlk olarak H&M den istediğim ürünlere bakalım :) Kendileri benim favori mağazam olduğu için ilk işim oraya gitmek :)





  Bu elbiselere bayılldımm :)


 Bu tarz bir büstiyer istiyorum :)


 Bu ayakkabı ve çantaya bayııılldım :)


Ve sırada kozmetikten istediklerim var. Normalde hiç bir makyaj malzemesine ihtiyacım yok sadece benim olmalarını istiyorum o kadar ve ürünler Golden rose dan :)



 Bu iki far paletinin renklerine bayıldım :)


Umarım istediklerime kısa zamanda ulaşırım :)

2 yorum:

  1. Siyah canta harikaymis ve turuncu elbisenin rengi tam yazlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o turuncu elbiseyi bir an önce almak istiyorum ya çok tatlı duruyordu mağazada da :) Çantada gerçekten çok şık :)

      Sil