İzleyiciler

28 Temmuz 2013 Pazar

Golden Rose Sexy Black maskara



 Merhaba arkadaşlar :) Size bugün uzun süredir merak ettiğim bir üründen bahsedeceğim. Ben bu maskarayı sırf dış kabı ve fırçasının farklılığı yüzünden alıp uzun bir sürede elimdeki maskaralar bitsin biraz diye beklediğim bir ürün. Tabi ki dayanamayıp sonunda açıp denedim. Ancak beklentilerimi hiç ama hiç karşılamadı. Maskara konusunda herkesin yorumu farklı elbet ve bu ürünün seveni de çok fazla. Benim sevmediğim yönü kesinlikle maskaranın yapısı. Kirpiklerime sürdüğü zaman çok kuru ve sert bir yapısı var.Kirpiklerim taş gibi sert oluyor ve dokunamıyorum. Birazda yapışıyor. Bu yaşık görüntüyü açmak için başka rimel kullanmanız da doğal olarak imkansız hale geliyor. Çok kısa sürede kuruyor ve açılması imkansız hale geliyor. Ben bu maskaranın bu durumunu hiç sevmedim ve sırf bu yüzden elim artık gitmiyor. Napacağımı bilmiyorum. Asla tekrar almayacağım. Hatta bu markanın maskaralarından başka bir üründe denemem bundan sonra.


 Fırçasının şekli ise bu şekilde. Fırça anlamında gerçekten başarılı buldum. Belki başka bir rimelle fırçayı bir araya getirebilirim. Ürünün görünüşü ise en başarılı bulduğum yanı. Rengi ve üzerindeki desene bayılarak almıştım zaten. Gözlerimde duruşu ise şu şekilde;

 Tam gösteremesem de bu şekilde..
 yorumlarınızı bekliyorummmm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder