İzleyiciler

27 Temmuz 2013 Cumartesi

Wishlist #3

 Merhaba arkadaşlar bir süredir almak istediğim ürünlerle ilgili bir yazı hazırlamadım. Çünkü genelde listeme bağlı kalamıyorum. Hoşuma gittiği anda almak istiyorum. Ancak bu artık ciddi sorun olmaya başladı hayatımda. Bir süre bu listemdekilerin haricinde aşırı bir ihtiyacım olmadığı sürece başka ürün almama kararı aldım. Bakalım neler istiyorum :)

Sleek far paleti: Hem uygun fiyatı hemde sevgili Görkemin tavsiyeleri üzerine bu paleti kesinlikle almak istiyorum :) Sanırım bu alacağım son far paleti olabilir :) Balm'ın elimdeki paletleri kesinlikle tüm işimi görüyor :) 


 Hepimizin bildiği fırça seti :) R.T. fırçalar için bir süredir para biriktiriyorum umarım kısa sürede edineceğim kendilerini :)

 Rimmel match perfection fondöten : Genelde bb krem kullanma taraftarıyım ve uzun zamandır özel günler haricinde fondöten kullanmıyorum ve bu durumdan çokta memnunum. Ancak yinede elimde uygun fiyatlı bir fondöten daha bulunmasını istiyorum ve bu ürünü gerçekten çok merak ediyorum. Renk skalası da geniş olmadığı için rengim hazır hafif değişmişken kullanabileceğimi düşünüyorum.

John Frieda saç maskesi: Acil almam lazım diyorum. Saçlarımla bir süredir başa çıkamıyorum. Biraz kestirmem gerektiği de apaçık ortada. Kestirdikten sonrada bu maskeyi kullanmayı planlıyorum.

Flormar fondöten fırçası: Bu fırça bir süredir flormar mağazalarında karşıma çıkmıyorum. Kimisi çok beğenmiş kimisi ise memnun kalmamış denk gelirsem almak istiyorum. R.T. fırçalarından önce kesinlikle almayacağım ama.


Rimmel London Lash Accelerator maskara: Elimde çok fazla rimelim var ve bitmiyorlar. Bu ürünüde çok fazla merak ediyorum. Bu listemdekileri tamamladıktan sonra almak ve denemek istiyorum. Sırf meraktan listeme girdi kendisi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder