İzleyiciler

23 Eylül 2013 Pazartesi

Maybelline Affinitone Fondöten

 Merhaba arkadaşlar :) Bu gün sizlere son zamanlarda çok ama çok severek kullandığım bir fondötenimden bahsedeceğim. Bu ürünü en son Watsons'ta ki bayram indiriminden almıştım. Ve açtığım günden beride hem hafif yapısı hem cilde verdiği o ışıltılı halinden hemde güzel kapatıcılığından dolayı severek kullanıyorum.

 Ürünün vaadleri ise bu şekilde. Kapatırken nemlendirmeyi ve cildimizin hava almasını engellemeyeceğini söylüyor. Bana görede bu vaadleri yerine getiriyor. Benim bu fondöten de beğenmediğim kısım maalesef ki kabı. Ürün tüpte olduğu için açtığınız zamanda çok fazla miktarda geliyor. Bu kadar güzel bir fondöten bence daha güzel bir ambalajı hak ediyor diye düşünüyorum.
 Yapısı ise çok katı değil. Normal likit fondötenlerden biraz daha akışkan bir yapısı var. Bu benim çok sorun oluşturmadı. Ciltle bütünleşmesi çok kolay oluyor. Hafif yapılı olduğu için maske görüntüsü oluşturmuyor. Benim karma cildimde parlamaya neden olmadı. Sivilce yapmadı. Daha ne olsun :) Fiyatı da çok uygun indirimsiz 20 tl. Ben indirimde komik bir fiyat olan 10 tl ye almıştım.


 Yapısı gördüğünz kıvamda :) Kapatıcılığı ise gördüğünüz gibi damarlarımın görüntüsünü kapatmasından algılanabilecek şekilde gayet yeterli.

 Ben kendisibi çok sevdim ve severek te kullanıyorum :)


Herkese mutlu günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder