İzleyiciler

17 Eylül 2013 Salı

Son Zamanlarda ki Favori ürünlerim #3

 Merhaba arkadaşlar :) Normalde Her ayın 15 İnde bu yazıyı yayınlıyordum ancak bu ay biraz geciktirdim. Çok makyaj yapmadım bu ay o yüzden favorilerim de ona göre oldu. Bakalım nelermiş ;

 İlk olarak yeni bir ürün olan ve benim çok sevdiğim cc krem :) Gerçekten çok sevdim. Bazen tek başına bile yeterli oldu. Ama çoğu zamanda bb kremin altında kullandım. Severek kullanıyorum. Biterse tekrar alırım.
 Garnier bb krem. Resmen başka bir bb krem kullanmaya korkuyorum. Aynı etkileri bulamam diye. Kesinlikle favorim :)
 Rimmel Match perfection kapatıcı. Verdiği aydınlık görüntü ve gün içinde azla kaybolmaması çizgilenme yapmaması benim için yeterli :)
 Maybelline color tattoo : üşengeçlik zamanlarımın makyajda kurtarıcısı pink gold rengini çok severek kullanıyorum :)
 Maybelline dream touch krem allık: Bu allık uzun zamandır benimle olmasına rağmen çok kullanmıyordum. Ancak yine doğal makyajlar için kesinlikle favorim oldu.
 Rimmel lash acceletor maskara: Yazısını yakında hazırlayacağım çok çok seviyorum.
 Loreal super liner : Kullanım kolaylığı ve simsiyah olması sebebiyle kesinlikle favorim :)
 Flormar wild collection pudra: Bitirme projemde olması nedeniyle bu ay en çok kullandığım pudram.
 Sephora 45 numaralı fırça: Kesinlikle mükemmel. Çok güzel ve kusursuz ten makyajı yapma olanağı sağlıyor.
 Golden rose siyah göz kalemi: Bitirme projemden dolayı favorilerimde olan bir ürün ama seviyorum kendisini :)
 Veee rujlar: Tabiki 101 'im ve rimmelin yeni almış olduğum 130 numaralı pembe ruju :)

Benim bu ayki favorilerim bu şekilde ya sizinkiler neler ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder